SSD or Raptor to make Vista more spritely?

Would put Vista on 32gb SSD (13gb out of 25gb)(Patriot or OCZ, probably) or
on WD Raptor (75gb or whatever)

page is currently on a different drive from opsys.

tia!

--
Kris
----------

  • Re: Install Vista 64 bit (SP1) onto Solid State Disk, do it, its worth it
    ... is that Windows writes every single memory access to the hard disk ... windoze on an SSD is about 5x times faster than running it on a conventional ... and people were complaining about how slow VISTA is. ... The non-stress-tested X60T I'm using has an early version of the OCZ SSD. ...
    (microsoft.public.windows.vista.installation_setup)
  • Re: Linuxserver erneuern
    ... Jetzt soll auch noch Vista und Win7 in einer VirtualBox gestartet werden. ... VMs KVM? ... Und da ist schon eine SSD und ECC-RAM dabei. ...
    (de.comp.os.unix.linux.hardware)
  • Re: Grafikkarten Empfehlung
    ... Ich hab meine Velociraptor rausgeworfen und mit einer SSD ersetzt und mich gewundert wie ich die Raptor als 'leise' empfinden konnte. ... Die Geschwindigkeit bekommst Du auch mit deinem Velociraptor Raid-0 nicht getoppt, die Zugriffszeiten der SSD sind immer schneller als deine Raptor, die Dauertransferrate ist vernachlässigbar bei ein paar Progrämmchen wie Foto- und Videobearbeitung. ... Weniger Platten, weniger Prozessorleistung, dafür 4 Kerne reichen, schnelle SSD mit 256 Gig reicht voll, Datenplatte mit höchster Transferleistung, Ram angepasst, ich hab mit 16 Gig viel zu viel. ...
    (de.comp.hardware.graphik)
  • Re: WoW performance improvement
    ... to be memory paging to disk (even though I have 4GB, 32-bit Vista can ... I then moved my WoW install to the SSD, ... I have two accounts already, so I will refer three new ...
    (alt.games.warcraft)
  • Re: SSD differenze
    ... giudicare un SSD solo dai commenti mi pare un pelo superficiale ... Vertex 2 e 3 sembrano si molto veloci, ... Ocz, corsair, crucial, sandisk... ... files a SSD che dopo pochi mesi spariscono di botto. ...
    (it.comp.macintosh)