contactpersonen

Wegens het vervangen van de harde schijf moest ik m'n contactpersonen ed
bewaren op een externe harde schijf, die probeer ik nu terug te importeren
naar Windows Mail maar dat lukt niet. Wanneer ik Windows Mail wil opstarten,
krijg ik de boodschap dat dat niet kan: "Kan adresboek niet laden". Wanneer
ik m'n externe harde schijf weer aan m'n computer koppel, lukt het wel en dan
kan ik ook de map contactpersonen gewoon kopiëren & plakken, maar na het
ontkoppelen van m'n externe harde schijf, krijg ik weer 't zelfde probleem.
Weet iemand naar waar ik de map moet overzetten zodat die daar gewoon
blijft??? Of kan ik ergens in Windows mail de plaats van de map vastleggen?
Dank op voorhand!
.