RE: Windows mail

Kulmed fungerande Microsoft. Det går ju inte att ta väck eländet från inboxen.
--
Catwoman

"Catwoman" wrote:

Vore som sagt kul om man fick hjälp. HAr fått samma problem.....
--
Catwoman

"Tjogga" wrote:

Jag har liknande problem...fast då ett mail i Inkorgen som inte går att ta
bort eller flytta...vad göra?

"Nilda" wrote:

Här är en till med detta problem. Borttaget-mappen börjar bli väldigt full
nu... Om nån vet hur man löser det här så vore jag tacksam för den
informationen.

"JORO" wrote:

Har du fått hjälp? Har samma problem som du? Hur löste du i så fall problemet?

"gebhard" wrote:

Jag kan inte radera vissa mail som ligger i mappen borttaget, datorn frågar:
'Vill du ta bort de här meddelanden permanent?' Det kommer upp en ruta som
det står 'Ett okänt fel har uppstått!'. 'Det gick inte att visa meddelandet
Ett oväntat problem upptäcktes när det här meddelandet visades. Kontrollera
om datorn har ont om ledigt minne eller ont om ledigt diskutrymme och försök
igen.'
Är det någon som kan hjälpa???

.