Re: E-Mail-Konto in Outlook 2003 mit T-Online einrichten?

In Outlook 2003 kann ich E-Mails nicht senden und empfangen, obwohl
E-Mail-Konto m. E. ordnungsgemäß eingerichtet ist (wie bei t-online.de bei
Service: Wie richte ich mein T-Online-Konto in Outlook 2002/2003 für XP
ein).
Ich verwende Windows Media Center Edition 2005 mit Firewall sowei Norton
AntiVirus. E-Mail-Konto in T-Online ist o.k.

Hallo pollux50,

sehr wahrscheinlich liegt das Problem an Norton AntiVirus Mailkontenschutz!!
Deaktiviere diesen Schutz zum Test mal, bzw. prüfe die Optionen dazu.

Lies dazu auch mal folgende Seite:
http://www.winfaq.de/faq_html/tip1169.htm

P.S. Um die E-Mails bei T-Online abzurufen, musst Du Dich mit Deiner
T-Online
Kennung in das Internet einwählen.

--
Martin Stolz
MVP - Microsoft Outlook

  • Re: Internet Explorer loads extremely SLOW, PC makes distinct soun
    ... I never bought another antivirus ware until a couple days ago. ... NT, Windows Server 2003, Windows XP ... support Security Risk detection. ... This applies only to versions of Norton AntiVirus that support ...
    (microsoft.public.windows.inetexplorer.ie6.browser)
  • Re: Beware the AntiVirus 2009 scam!!!
    ... a link that turned out to the AntiVirus 2009 scam. ... I just use Norton and a couple of most popular free programs to check ... Threatfire isn't the usual anti-virus program -- actually I think it's ...
    (soc.retirement)
  • Re: I have just visited a hacked site... visit another!
    ... in persuading me to change from Norton. ... all antivirus programs, there's nothing special or new about this from ... Avira, Norton antivirus programs do this also. ...
    (microsoft.public.security)
  • Re: I have just visited a hacked site... visit another!
    ... in persuading me to change from Norton. ... all antivirus programs, there's nothing special or new about this from ... Avira, Norton antivirus programs do this also. ... 1.download the Avira Classic install package from their website. ...
    (microsoft.public.security)