Re: Windows update

Dieter Trietschel wrote:
Windows Update in Systemsteuerung/automatischesUpdates hatte ich auf
"Updates downloaden, aber Installationszeitpunkt manuell eingeben"
eingerichtet. Als ich auf "Automatisch" umschalten wollte, ist in den
Systemeigenschaften/Automatische Updates keine Änderung mehr möglich

Die Schaltfläche ist ausgegraut?

(im
Sicherheitscenter wurde ich darauf hingewiesen, es dort manuell zu
versuchen). Windows Update über Internet Explorer  keine Probleme.
in Systemst./Dienste/ Automatische Updates ist "automatisch"
eingestellt und gestartet.

XP-AntiSpy installiert?

Gruß

Hermann

  • Re: New install of winxp home.....
    ... Download the SP2 and all subsequent patches on another already secured ... Turn on "Automatic Updates" and create the following registry key to be ... If you are going to use Internet Explorer and Outlook Express: ...
    (microsoft.public.security)
  • Re: sluggish computer net clr problem
    ... I am using Windows XP and Internet Explorer 6 I can't ... As for the updates - change the way Automatic Updates work - tell it not to ... Visit http://windowsupdate.microsoft.com/ and if told you need to install ...
    (microsoft.public.windowsxp.help_and_support)
[...]
    ... I am using Windows XP and Internet Explorer 6 I can't ... As for the updates - change the way Automatic Updates work - tell it not to ... Download SuperAntiSpyware and MalwareBytes. ...
    (microsoft.public.windowsxp.help_and_support)
  • Re: Adminstrator privileges are restricted
    ... suspected some malware so I ran my Windows Defender. ... Download, install, run, update and perform a full scan with the ... Close all Internet Explorer windows and other applications. ... select just _ONE_ of the high priority updates ...
    (microsoft.public.windowsxp.help_and_support)