Windows 7 - Dateien mit Batch löschen

Hallo User,

ich loesche ganz gerne meine Cookies durch Doppelklick auf ein
Desktop-Icon = Batch-Datei.

Leider geht das unter Windows 7 nicht mehr.

Ich habe gehoert, man soll .bat Dateien jetzt .cmd nennen.
Hilft mir aber auch nicht.

Der erste und einzige Befehl, der ausgeführt wird ist die Zeile "cmd".
Ansonsten stehen meine Cookies starr und steif.

Wer kann mir die richtigen Zeilen sagen?

Das waren meine Versuche:

cmd

@echo on

cd..

dir C:\Users\*benutzername*\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\
*.*

del C:\Users\*benutzername*\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\
*.*/s/q

REM q löscht ohne Rückfrage

(den benutzername habe ich natuerlich angegeben statt der Sterne)

Danke fuer Tipps!

Nicole

  • Re: IP / Proxy / Anonymous Browsing Question...
    ... Browser Security ... Cookies can act as ... of which can be programed to access the Windows System or your ... bypass any firewall since messaging is web page to web page. ...
    (comp.security.misc)
  • Re: browsing the web privately - how??
    ... Browser Security ... Cookies can act as ... of which can be programed to access the Windows System or your ... bypass any firewall since messaging is web page to web page. ...
    (comp.security.misc)
  • Re: Get blank screen when accessing Hotmail sign-in page
    ... This step will help us clear cookies, ... Select the General tab, and in the Temporary Internet files window, ... MS MVP-IE, Mail, Security, Windows Desktop Experience - since 2002 ... Top 30 Windows Live Hotmail Help Topics for Mail and Settings: ...
    (microsoft.public.windows.inetexplorer.ie6.browser)
  • Re: IE 6 (XP SP2) slow to open webpages
    ... Have you tried deleting Cookies? ... >> starting of Windows XP but the ... Check whether all the programmes loading when Windows is started ... >> Are there any error messages in Event Viewer? ...
    (microsoft.public.windowsxp.help_and_support)
  • Re: Internet Explorer needs to shut down
    ... Clear your Temporary Internet Files and Cookies, ... Allow active content to run in files on My Computer - Windows XP Service ... Regsvr32 Wintrust.dll ... Replies are posted only to the newsgroup for the benefit or other readers. ...
    (microsoft.public.windows.inetexplorer.ie6.browser)