Re: Installationsprobleme Windows7 RC

Hi,

"Thomas Steinbach" <steinbach@xxxxxxxxxxxxxx> schrieb im Newsbeitrag
news:%23PKDrEq1JHA.3812@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ist zwar etwas OT, aber von welchem Server ziehst du die
englischsprachigen Windows 7 (Beta) Newsgroups?

Von msnews.microsoft.com scheinen die nicht zu kommen,
denn ich kann hier keine dazu finden (liste gestern erst gesaugt).

Ich bin naemlich auch sehr an solchen NGs interessiert,
da ich mir hier auch die RC aufgespielt habe und ich gerne so
ein paar Punkte und Nicklichkeiten diskutieren wuerde,
zu denenen ich bis jetzt noch nichts im Netz gefunden habe.

Hier:
http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/category/w7itpro

Viel Spaß damit. :p

Gruß Guido

  • Re: Installationsprobleme Windows7 RC
    ... Win7-Beta-Newsgroups mit, ein Installationsproblem ähnlich dem ... englischsprachigen Windows 7 (Beta) Newsgroups? ... Ich bin naemlich auch sehr an solchen NGs interessiert, ...
    (microsoft.public.de.windows.vista.installation)
  • Re: Sharepoint Server 2007 Installation Error - HELP!
    ... there are private beta newsgroups for Tech Beta participants. ... everyone else (i.e "public beta" participants) were directed to download the ... many SharePoint MVPs do monitor this newsgroup and will help as ...
    (microsoft.public.sharepoint.portalserver)
  • Re: Beta Spyware goes to default page instead of detail page on threat
    ... > detail it simply went to the page to download the beta spyware. ... For future reference there have been newsgroups setup specifically for the ... support for the beta version of Microsoft Windows AntiSpyware ...
    (microsoft.public.windowsxp.security_admin)
  • Re: Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback in NET 2.0
    ... http://www.thezbuffer.com - News and information for Managed DirectX ... I still do not have access to the beta news group server. ... They need an SDK to cover what SDK to use for ... ask in the beta newsgroups ...
    (microsoft.public.win32.programmer.directx.managed)
  • Re: Anyone tried XP SP2 post RC2 build 2162 ??
    ... I said Lonestar, not Longhorn. ... I never said I was not in the beta newsgroups. ... Add ink input to Outlook with Tablet Enhancements for Outlook! ...
    (microsoft.public.windowsxp.general)