[7] Laufwerke verbinden

Hallo,

ich hab mein XP durch Windows 7 RTM abgelöst. Meine Policies (2003 und 2008R2 DC) sind die alten geblieben. Hier gibt es eine Policy für ein Benutzer-Logon Script (cmd), in dem via "net use" Laufwerke verbunden werden - wurden unter XP, seit 7 tut da gar nix mehr, ist auch nichts zu sehen, obwohl "ausführen im Vordergrund", und läuft ja mit XP, 2003 und 2008 auch.

Gut, hab ich gesehen, gibt es auch Policy für drive mapping. Leider wird hier nur immer der erste Laufwerksbuchstabe verbunden, die folgenden nicht.

Achja, wenn man das Logonscript manuell aus dem SYSVOL Ordner heraus startet, tut es latürnich.

Ideen?

Danke und Gruß, Helmut

  • Re: SBS 2008 - "Exchange E-Mail address policy cannot be configured"...
    ... I verified all of that and do not see any policies that would cause ... Check Exchange 2003 policies" part of the following SBS ... " The Exchange E-mail address policy cannot be configured. ... ONLY Mailbox Manager policies and do not define e-mail addresses ...
    (microsoft.public.windows.server.sbs)
  • Re: SBS 2008 - "Exchange E-Mail address policy cannot be configured"...
    ... I verified all of that and do not see any policies that would cause ... This issue occurs due to mailbox management policies or ... Check Exchange 2003 policies" part of the following SBS ... " The Exchange E-mail address policy cannot be configured. ...
    (microsoft.public.windows.server.sbs)
  • Re: SBS 2008 - "Exchange E-Mail address policy cannot be configured"...
    ... I verified all of that and do not see any policies that would cause ... SMTP addresses in recipient policies. ... Check Exchange 2003 policies" part of the following SBS ... " The Exchange E-mail address policy cannot be configured. ...
    (microsoft.public.windows.server.sbs)
  • Re: Least User Priviledges for Network Administrators
    ... It makes sense to have a chain of command and approval policy to keep things ... the computer use policies, software purchasing policies, security ... upper management--both within the Network Technology group, ... driving the process of tightening down security. ...
    (microsoft.public.windowsxp.security_admin)
  • The New Economic Policy and Interethnic Relations in Malaysia
    ... The New Economic Policy and Interethnic Relations in Malaysia ... Malaysia?s New Economic Policy (NEP) was first announced in 1970 as the ... positive discrimination policies, on behalf of the ethnic Malays in particular ...
    (soc.culture.malaysia)